Rapunzel World
harapan tinggal harapan :')
Friday 29 November 2013 | 0Rapunzel (s)

assalamualaikum.

hai semua. lama tak update dahh. :) september - november. many things happen on that month. feel broken , pain, needless, hurt, happy. yaa. 14september again. such as last year. aku terima dia. yaa. dia yang usha aku kat facebook. cinta muka buku kekononnyaa. yaa. time niyh rasa bahagia sesangat. lepas 8bulan tunggu maman, tapi maman tak datang. DIA yang datang. yaa, walaupun dy budak bawah, ilovehim . ;) tapi, bahagia cuma sementara. macam kata mak aku , manis hanya sementara tapi pahit amat lama kesannya. dia curang ? aku tak keysah . haha . tapi kan, 13oct tetibe dy mintak clash dengan alasan nak masuk politeknik. yoo bro , result pmr pun tk kuar lgy kott. >< lpastuh, gb smula. tapi tklma. 3nov dy kata dy balek pt sulong, nak jumpa kawan 'perempuan' dy tuh. sokayh, aku tak kesah. then, aku ngan geng sengal aku g pasar. excited . nak masak kat umah ain katekoo >< tengah jalan jalan jalan jalan, nampak kelibat macam kenal. oukayh, DIA dgn kawan perempuan dy syok bercengkerama. hmm hmm. tkpe . aku oukayh. *sangat* esok aku text dia, tnya ''dia bahagia tak dengan aku or perempuan tuh?'' dy kata bahagia dengan perempuan tuh. okee, tipulahh kalau aku cakap aku tak sedih. terlukka? semestinyaa. haritu jugakk aku lepaskann dia. redha. :)) lpastuh, aku dah mmpu move on disamping kengkawan yang terCHENTA, TERSAYANGG, lpastuh, 16nov g mua dengan dayah, kina, aiza, ain, zaty. kayhh, happy sesangatt. hilangg semus tension. malam tuh, kalau da jalan mestilaa penatt kan. tetiba dapat text. fuhh, text ugutan. takpee. aku dah biasa kok . dulu dengan EX aku yg dulu pun penah gado besar jugakk. ;) aku move on sendiri, jatuh, bangun, jatuh, bangun. haha. Allah ada. kawan ada, mamaayah ada. i dont care. dah mmpu lupakan dia. tapi semalam punya semalam dia tetiba cari aku. happy ? sikitt. tapi, bila tahu dia game aku lagi sekali. Ya Allah. rasa down sesangatt. tak tahu nakk cakap apa dahh. sebakk gila. takpe, aina kuat kok . kan ? hewhew. doa ajelahh dia bahagia dengan perempuan yang dia suka, cinta dan sayang tuh. aku harap kau akan berubah suatu hari nnti. :')


Tarik nafas dalam
Hembus perlahan-lahan
Mata berair tak tahan.
Muka merah padam.


Kemudian
Keluar suara halus
Dengan hati yang tulus
Kita keluarkan satu status
Baiklah. Kita putus .
Saya dah kata.

Awak tak percaya. 
Saya dah nasihat. 
Awak kata muslihat. 


Macam nilah.
Saya dah penat. 
Awak pun dah tak larat.


Jadi kita berhenti
Berhenti dari saling melengkapi
Kita lerai semua sangsi
Kita akhiri semuanya di sini.


Konon dawai besi
Tapi hanya seutas tali.
Sudahlah halus.
Ditarik rakus
Mananya tak putus.


Cukuplah
Saya dah kalah
Awak pun mengalah
Masing-masing beralah
Luka ini masih merah
Silap hari berdarah semula.


Jauhkan diri.
Kita bawa haluan sendiri
Mungkin takdir belum menyebelahi
Biar sejarah kekal abadi.




Cerita kita ? Semua janji ?
Apa sudah jadi.




Mudah
Peluk erat dalam hati
Simpan rapi dalam peti
Kalau kita saling merindui
Kita mulakan sekali lagi.




babai awakk :)

dear S.A.H.A.B.AT , zaty. thanks cause always stand by my side when im happy, when im cry. i will never forget you. :)

Jangan difikir derita akan berpanjangan,

kelak akan membawa putus asa pada tuhan,
ingatlah biasanya kabus tak berpanjangan
setelah kabus berlalu pasti cerah kembali..

Ujian adalah tarbiah dari Allah,

apakah kita akan sama ataupun sebaliknya,
kesenangan yg datang selepas kesusahan,
semuanya adalah nikmat dari Tuhan..









thanks cause loyal stand by my side. :')



Older Post
The Disclaimer


Hi, welcome to my world. be nice here :D

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


The Credits!

Hover the Image..




Template by : Azkiya Kiya
Basecode by : NadyaWiwit
Big Helped by : Rapunzel
Owner blog : Najiha Hisham

Best View at GOOGLE CHROME!