Rapunzel World
kurelakan dikau pergi :'(
Monday 18 February 2013 | 0Rapunzel (s)


ﺍﺳﻼﻡﻋﻠﻴﻜﻢJ
Haii semua. Sehat? Cite niyh mase ary jumaat hari tuh. 15/02/13. Baru hari niyh smpat nk tulis. Internet connection laju macam siput.Tuh yg tak bole nk post :3. Malam tuh, Tengah syok2 meset dengan kina, memok n seha kan. Tetibe dpt satu meset dari dy. Terkejut jgk laa bile dpt meset tuh :O airmata pun jatuh jgk kn. (TT_TT) Yelaa. Da lame tak contact, tetibe contact. nak tahu tak dy ckp apa? Tenenene…. Pnjg laa jgk. ↓



He:assalamualaikum, hai anda disana sehat? Selamat mmbina idup baru brsama A*** H****. Saya disini ingin memohon maap ats sgle prbuatan dn ksalhn saya. Hrap anda dpt memaapkn kslhn sy. ~terima kasih ;)

Me:waalaikumasalam. Hai. Sehat Alhamdulillah. A***? Kami Cuma kawan saja. Saya dah lama maapkan awak. Don’t worry. Btw, smoge brbhgie dgn Diana :’) *actually,hti aku berat nk ckp cmni kt dy*

He:hehe.thanks okay. N sy brharap awk bhgie dgn dy. Good luck for you okey. Jgn putus asa. Jgn lmah smngt okay. *time dy text niyh, air mata aku dah laju je jatuh. Alangkah indahnye kalau aku still dgn dy kan*

Me:okay. Jaga Diana baek2. Jgn kecewakan dy. Hope kekal :’) *Ya Allah, ta tahan sangt time niyh. Air mata laju je mnglir. Allah je yg thu prasaan niyh. L*

He:insyaallah. Eh, sye terlupe. Bear yg sye kasi tuh ad lgykn? Kalau ad, awk jdikn kngn time kyta brsama dulu. And bear tuh utk bukti kita bsme dulu. And thanks bgi bju tuh kt sye. Sye akn smpn bju tuh utk slmenye. Kbabai..

Me:bear tuh sntiase ad. Takkn penah ilang. Sntiase peluk bile tringt kngn dulu. Okey. Babai :’’)

~~~~~~End text. L~~~~~~

Time tuh sediyh sngt bile dpt meset mcm tuh. Tringt semua kngn dulu. Tak dpt dilupekn. Nanges semahu-mahunya. Susah nk lupekn. 6bulan same-same, then tnggl gitu jea. Ya Allah, siapa sangka akn jdi mcm niyh. Mmg aku nk dy bahagia, tpi biarlah dengan aku. Bukan dgn orang laen. Tapi, demi kebahgiaan dy, aku relakan dy pergi. Hmm. Arap pempuan tuh bole buat dy bhgie, bole jge dy. And takkan saketkn hti dy. Aku arap sangat. Sbb ak pun ta penah wat hal ngn dy :’) *nanges kjap L* Aku siapa nak tolak takdir Allah.  Aku tahu semua niyh ada hikmahnya.  Dear awak, Mohamad NorAzman B. Abd.Jalal smoge berbahgia walaupun bukan brsame saya. Saya smpan semua kata2 dn dngar semua nasehat awak. Happy slalu ye awak :’)
→selamat sejahtera kepada dirimu,
    semoga berbahgia tanpa aku,
    izikan selamanya namamu dihat,
    biarkan selamanya kubegini L
ﻻﺗﺨﺰﺍﻥ~~

Klahh, babai. Assalamualaikum. Jumpa dipost yang laen okee :* take care. J


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi, welcome to my world. be nice here :D

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


The Credits!

Hover the Image..




Template by : Azkiya Kiya
Basecode by : NadyaWiwit
Big Helped by : Rapunzel
Owner blog : Najiha Hisham

Best View at GOOGLE CHROME!